Re: Jak rozebrać klawiaturę Logitecha ?

Autor: Slaw <what_at_for.com>
Data: Fri 05 Dec 2008 - 18:45:46 MET

Radek D pisze:
> Witam!
>
> Wiecie może jak rozebrać klawiaturę Logitecha
> Deluxe 250 ? Została zalana sokiem i nie za bardzo działa.
>
> Odkręciłem wszystkie śrubki (nawet te pod gumowymi podkładkami)
> ale coś nadal trzyma po bokach. Jak to rozebrać (niekoniecznie
> brutal-force) ?
>
> Thx za pomysły.

Mam Logotecha Internet 350, więc u Ciebie powinno być podobnie, jeśli
nie tak samo. Zdejmij z lewej stronty klawiatury "Caps Lock" i "Shift",
z prawej części głównej "Enter" i "Shift" oraz z części numerycznej "+"
oraz "Enter". Mniej więcej w tych miejscach z tego co pamiętam, są
śrubki które trzymają całe ustrojstwo od góry. Zatrzasków chyba nie ma z
tego co pamiętam. Oczywiście wszystkie śrubki z dołu musisz też
wykręcić, tylko ich nie pomyl potem bo są rożnej długości.
Przy montażu ciężko się potem te klawisze zakłada bo sa na sprężynach,
ale cierpliwość i dokładność i na pewno dasz radę.
Daj znać jak poszło.

--
Slaw