Restarty kompa

Autor: Negatyw <negatyw001_at_USUNTO.o2.pl.invalid>
Data: Fri 05 Dec 2008 - 07:43:22 MET

Witam
Po wymianie bebechów, często mam nagłe restarty lub zwiechy kompa.
Najczęściej ma to miejsce, przy tworzeniu dvd z avi'ków, ale nie tylko.
Czy w jakimś LOG'u w systemie, mogę odczytać jaki progs ( czy też sterownik,
dll
itp) był tego powodem?
Zstanawiam się, czy powodem nie jest temperatura chipsetu płyty. U mnie
zawsze powyżej 45st.

Pracuję na:
- Core 2duo e7200 z wentylem Arctic Cooling Freezer 7 Pro
- pdp patriot dual llk 2x1gb ddr2 epp 800mhz cl4
- asus p5q
- zasilacz corsair cmpsu-520hxeu 520w
- 500 sata seaagate st3500320as
- grafa gigabyte nforce 6600gt (gdyż nie jestem graczem)

Całość zamknięte w starej obudowie Enlight. Z przodu wentyl 80, z tyłu 60.
To chyba za mało na te czasy?

Proszę o podpowiedzi.

Pozdro

Negatyw