E8400 P5B Deluxe

Autor: Jacek M <jacekkropkamalikmalpawp>
Data: Thu 04 Dec 2008 - 19:25:30 MET

Chciałem delikatnie podkręcić ten procesor (rewizja E0). Ponieważ płyta jest
już leciwa nie chiałem przesadzić. Niestety pojawiły się dziwne wyniki
pomiarów w Core Temp.

Przy standardowym taktowaniu 333 temperatury oscylują w granicach 41 stopni.

Po podniesieniu do 366 podnosza się do 45 i wydaje się że jest ok. Niestety
po podniesieniu do 399 (w sumie to niewiele) temperatury obu rdzeni
podskoczyły do 75 stopni. Z czego może wynikać aż taka różnica? Czy to nie
jest przekłamanie? Nie zwiększałem napięć.

Pzdr
Jacek