Kamera w oknie. Jak?

Autor: Paweł <101pawel_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Wed 03 Dec 2008 - 19:27:52 MET

Witam,
prosze o poradę: prawie cały dzien mam włączony komputer; chciałbym, by w
jakimś okienku mieć stały czas podgląd na obraz z kamery. Co oprócz kamery i
PC-ta jest mi do tego potrzebne? Proszę również o informację od kolegów,
którzy temat przerabiali o jakieś informacje praktyczne, np. ile metrów może
mieć kabel łaczący kamerę z PC-tem, jeśli jest jakiś najlepszy - najlepiej
freeware, program do tego rodzaju zastosowania, to jaki? No i jaka najlepsza
z tanich kamer?
Szukałem trochę w necie, i nie znajduję jakiegoś kompendium w tym temacie;
może ktoś wskaże mi link?
Kombinuję tak: kamerkę ustawiam w kierunku wejścia do domu; ktoś zadzwoni,
to klikam na zminiaturyzowane okienko kamery i widzę gościa :) Proste ;)

Pozdrawiam
Paweł