Nowa partycja przy nowej płycie na starym dysku

Autor: Paweł Sabatowski <sabat24_at_gmail.com>
Data: Wed 03 Dec 2008 - 19:11:23 MET

Swego czasu kupiłem dysk 60gb. Jednak ówczesna płyta/bios wykrywała
tylko 40gb i tak zostały utworzone partycje do tej liczby. Teraz mam
nową płytę, która już radzi sobie z większymi pojemnościami. Pytanie:
czy jest możliwe "dodanie" w tym momencie tych 20gb w jakikolwiek
sposób, bez usuwania danych z obecnych partycji? Może być fdisk czy
coś takiego albo partition magic albo jakiś inny sposób?

Mam windowsXP, system plików FAT32, nie wiem czy jakieś dane są
jeszcze potrzebne.