Re: Koszmar z dyskami Seagate 7200.11

Autor: ViRuS <bleble_at_bleble.pl>
Data: Tue 02 Dec 2008 - 23:25:35 MET

Użytkownik "polopi" <polopi@pl> napisał w wiadomości
news:4935b41e$1@news.home.net.pl...
> Czy ja mam pecha do tych dosyków z ostatniej serii 7200.11 czy one ogólnie
> są do dupy.

> Czy Wy tez tak macie czy to tylko moj konkretny przypadek.

Z Seagate-ami pozegnalem sie juz dawno, zawsze mialem z nimi problemy,
stukały, grzaly sie. Tym niemniej Twoje problemy moga wynikac z nietrzymania
napiecia zimnego zasilacza. Kiedys tez tak mialem, ze system mi sie dlugo
nie mogl obudzic z rana, kilkanascie restartow. Sporo sie naglowilem i
okazalo sie ze to zasilacz gdy byl zimny dawal niewlasciwe napiecia. Zamiana
zasilacza rozwiazala wszystko.

Pozdr,V.