Re: Jaki HDD?

Autor: Chopin <stawnanet_at_wUpE.pEEl>
Data: Tue 02 Dec 2008 - 22:57:16 MET

Użytkownik "januszek" <januszek@polska.irc.pl> napisał w wiadomości
news:slrngjb5jl.pjg.januszek@gimli.mierzwiak.com...

> Uzywam WD i nie zmienie na inne :) Piszesz Samsung a ja czytam
> Szajsung... ;)

Piszesz tak, bo pewnie nie używałeś innych dysków niż WD. A skoro tak to nie
powinieneś się w ogóle wypowiadać bo Twoja wypowiedź nie jest obiektywna.

Moje spostrzeżenia co do HDD marki Samsung w stosunku do innych (m.in.
Maxtor, WD Caviar, Hitachi, Seagate):
- Cicha praca [seria Spin Point],
- Niskie wydzielanie energii cieplnej (!),
- Dobra cena napędów.

Swego czasu produkty WD strasznie się "popsuły" - napędy były głośne i
często ulegały awarii. Moim zdaniem nowe serie są już lepsze, ale większość
moich znajomych "serwisantów" uważa, że jeszcze muszą trochę poprawić kilka
elementów (głośna praca, wydzielanie ciepła).
Obecnie w swoim domowym komputerze mam 4 dyski (3x Samsung, 1x IBM Hitachi).
2 z nich to stare 120-tki Samsunga. Pomimo wieku i wypracowanych godzin
sprawują się nadal bez zarzutu.

Pozdrawiam,

--
Chopin