Re: zasilacz nowy - leżak z magazynu

Autor: doom3 <doom3mk_at_o2.pl>
Data: Sun 30 Nov 2008 - 19:51:11 MET

Użytkownik "gil" <gilboaWYTNIJTO@onet.eu> napisał w wiadomości
news:50e8.00000444.4932d7e1@newsgate.onet.pl...
> Mam okazję kupić dość tanio zasilacz Enermax Noise Tracker 600 W.
> Ale to jest ten stary typ z dwoma wiatrakami 8 cm.
> Zasilacz jest nowy, nigdy nie był uzywany. Rok podukcji chyba 2004 albo 5.
> Nowy zasilacz akutat by mi sie przydał. Pytanie tylko czy warto i czy
> leżakowanie nie powoduje że się zestarzał i nie będzie trzymał parametrów.
> Gwarancja niby bedzie ale nigdzie jej chyba nie będę mógł uzyskać bo to ze
> sklepu likwidowanego. No i co po gwarancji jakby sie nagle zapalił.

aaaaaaa, no to teraz sie dowiedzialem, ze stary typ = 2 wiatraki 80mm :)))
cholera musze wymienic swojego nowiuskiego Tagana 900W bo to pewnie jakis
przedpotopowy sprzyt jest ;)

poczytaj troche grupe, to bedziesz wiedzial co i jak o zasilaczach, temat z
zasilkami jest walkowany srednio dwa razy na tydzien ;)

--
doom3