problem z GeForce 280 GTX i zasilaniem

Autor: Kenjiro <kenjiro_at_satoris.pl>
Data: Sun 30 Nov 2008 - 19:49:04 MET

Witam
Mam pewien problem z moim GTX 280. Jak wiadomo, karta ma diodę informującą o
tym, czy jest prawidłowo podłączona do zasilania - i jest ok, dioda jest
zielona. Nie wiem jednak dlaczego dzieje mi się coś dziwnego - otóż kiedy
chcę podłączyć jakieś urządzenie USB do gniazda USB w obudowie (przewód
doprowadzony do gniazda USB w płycie), to w momencie dotknięcia wejścia USB
wtyczką urządzenia gaśnie mi ekran a dioda na karcie graficznej robi się
pomarańczowa. Wygląda to na jakieś zwarcie? Dzieje się tak tylko w tym
jednym przypadku, gniazda USB z tyłu komputera tego nie powodują.
Spotkaliście się z czymś takim? Na pewno zapytacie o zasilacz, jest to
Corsair 750W.

Pozdrawiam!