Re: Czy zasilacz 350 W uciągnie?

Autor: Doxent <doxent_at_gazeta.pl>
Data: Sun 30 Nov 2008 - 14:14:28 MET

> jednoznacznie stwierdził, że mój zasilacz nie podoła. Nie chciał bym go
> zmieniać bo niedawno go kupiłem i co z nim zrobię?

Zależy jak niedawno, 2 miesiące czy 2 lata temu ? Jak ta druga opcja to
profilaktycznie bym wymienił.
Zasilacz podoła napewno tylko, że sprzedawcy z reguły wolą sprzedać nowy
zasilacz by unikać późniejszych problemów. Często jest tak, że klient
próbuje montować nowe części z przepracowanym zasilaczem który lada dzień
może strzelić albo ma wybrzuszone kondensatory, to tak jak wlewanie starego
oleju do nowego silnika.