Czy zasilacz 350 W uciągnie?

Autor: pt <ptcom_at_wp.pl>
Data: Sat 29 Nov 2008 - 18:54:58 MET

Witam Grupę.
Chciałbym zmienić płytę główną i procesor w swoim kompie. Obecnie mam
Athlona 2500 z płytą Abit NF7-S oraz zasilacz Chieftec 350W. Czy ten
zasilacz da spokojnie radę "obsłużyć" nowe procesory i płytę pod niego.
Myślałem o procku AMD Athlon 64 X2 5400 lub Pentium Dual Core E 5200(swoją
drogą sam nie wiem który lepszy i szybszy?). Sprzedawca w sklepie
jednoznacznie stwierdził, że mój zasilacz nie podoła. Nie chciał bym go
zmieniać bo niedawno go kupiłem i co z nim zrobię?
Co o tym sądzicie?
POzdrawiam
TP