Re: Ocena zasilaczy

Autor: Gargamel <delKichote_WYTNIJ_TO__at_o2.pl>
Data: Sun 30 Nov 2008 - 03:20:42 MET

Remek <wiasmed@neostrada.pl> w wiadomości <news:ggrq08$kru$1@news.onet.pl>
napisał/a:

> W którym miejscu napisałem, że nie stać mnie na nowy zasilacz??? Kupowanie
> używanego zasilacza jest bez sensu (aby nie napisać bardziej dosadnie).

Używane markowe zasilacze, które kosztowały w sklepie swego czasu ~400 zł,
można kupić za ~120 zł. Pewnie dlatego tak drogo, że ten "używany złom" jest
nadal o niebo lepszy niż te atrapy zasilaczy, które wylistowałeś, i pewnie
tylko dlatego tak tanio, że mają tylko jedną linię 12V i za słabą dla
aktualnie nowoczesnych bardzo prądożernych kart graficznych.

> Używanego złomu mam pod dostatkiem. W wątku chodzi raczej o ocenę stosunku
> jakość/cena, bo w podanych linkach ceny są szokująco niskie i ciekaw jestem

Z nowych "nołnejmsów" to w zasadzie tylko fortrony (ale na ogół za ciche to
one nie są).

Pozdrawiam,
  Gargamel

--
"To mówiłem ja, Jarząbek Wacław, trener drugiej klasy."