Re: Ocena zasilaczy

Autor: Remek <wiasmed_at_neostrada.pl>
Data: Sat 29 Nov 2008 - 17:18:23 MET

Użytkownik "AnUbIs" napisał:

> ten Fever a najlepiej fortrona jesli cie nie stac na nowy zasilacz

W którym miejscu napisałem, że nie stać mnie na nowy zasilacz??? Kupowanie
używanego zasilacza jest bez sensu (aby nie napisać bardziej dosadnie).
Używanego złomu mam pod dostatkiem. W wątku chodzi raczej o ocenę stosunku
jakość/cena, bo w podanych linkach ceny są szokująco niskie i ciekaw jestem
opinii użytkowników tychże zasilaczy. W większości "niskopółkowych"
zasilaczy jest w środku to samo, ten sam board, elementy itp. Inna jest
tylko nazwa i opis na wierzchu. Trochę bawiłem sie w serwis RTV i potrafię
wymienić elektrolit. I co jest grane? W Feel'u regularnie co dwa miesiące
wymieniam spuchnięty elektrolit 1000u/16V. Powiedział bym, że dobrej
jakości, 105 st, niskoimpendacyjny. W innym sprzęcie te kondensatory chodzą
latami, a tu... Co może być przyczyną.

Remek