Jak podnieść kartę PCI 1

Autor: AdamCCS <color_at_epf.pl>
Data: Sat 29 Nov 2008 - 20:40:46 MET

Witam
Zakupiłem kartę Edius do montażu video i niestety koliduje z pamięcią DDR3
w sensie gabarytów.
Mam płytę ASUS P5K3Delux i 2 pamięci 2 x 2GB DDR3 (takie srebrne "organki
OCZ")
Musiałem jednak wyhąć jeden bank bo nie mieści się EDIUS o 3 mm na długości
Widzę, że muszę podnieść EDIUSA o 2 cm nad bank pamięci.
Śledź już oczywiście nie będzie w gnieździe.
Albo włoże ją tam gdzie nie ma slotu żeby śledziem wyprowadzić na zewnątrz
łącza
HDMI ale z kolei czy są takie przedłużki co by połączyły jej stopkę z
gniazdem PCI 1
w innym miejscu ? czyli taki przedłużacz PCI1: "wtyk -> przedłużka ->
gniazdo" ?
Poraźcie cosik
AdamCCS