Re: Ocena zasilaczy

Autor: Budzik <budzik61_at_poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Data: Sat 29 Nov 2008 - 01:01:17 MET

Osobnik posiadający mail wiasmed@neostrada.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

> K7S5A, Athlon 2000 XP+, 512 MB RAM DDR, grafika Elsa Erazor 32 MB, HDD
> 80 GB i 160 GB, nagrywarka DVD, Flop. Keśli chodzi o kasę, to rzecz
> względna. Chodzi o jakiś konkretny, sprawdzony zasilacz. Te ceny
> oczywiście mnie też dziwią, ale to różnie wygląda. Parę miesięcy temu
> kupiłem polecony mi na tej grupie zasilacz Modecom 350 i okazuje się,
> że po paru miesiącach nie trzyma napięcia, a w środku ma ten sam
> dokładnie chłam co ten za 30,- zł.

to sa podobno całkiem porzadne zasilacze.
http://allegro.pl/search.php?string=delta&cat_no_limit=1&category=2&categor
y=4551 [tiny: http://tiny.pl/6gx2]

Biorac pod uwage fakt, ze twój sprzet łyknie pewnie maksylamnie jakies
140W, nawet 300 powinna wystarczyc.

b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")
Miłosierdzie jest początkiem okrucieństwa.
Frank Herbert