Re: Ocena zasilaczy

Autor: Remek <wiasmed_at_neostrada.pl>
Data: Thu 27 Nov 2008 - 23:42:21 MET

Użytkownik "grafi" napisał:

> Napisz jaki masz sprzet, jaki budzet. Wtedy cos polecimy.

K7S5A, Athlon 2000 XP+, 512 MB RAM DDR, grafika Elsa Erazor 32 MB, HDD 80 GB
i 160 GB, nagrywarka DVD, Flop. Keśli chodzi o kasę, to rzecz względna.
Chodzi o jakiś konkretny, sprawdzony zasilacz. Te ceny oczywiście mnie też
dziwią, ale to różnie wygląda. Parę miesięcy temu kupiłem polecony mi na tej
grupie zasilacz Modecom 350 i okazuje się, że po paru miesiącach nie trzyma
napięcia, a w środku ma ten sam dokładnie chłam co ten za 30,- zł.

Remek