Re: kupuje zasilacz - jaki wziasc?

Autor: Mateusz Szczyrzyca <mateusz_at_annihitek.net>
Data: Fri 28 Nov 2008 - 20:07:29 MET

28.11.2008: michu wrote:
> Mam teraz tacens valeo 460 W ale pada w nim wentyl pozatym po zmianie proca
> na x2 i grafy na R4780 jest troche za slaby - na 12 V daje 11.8 w idlle,
> jak cool and quiet daje proca na znamionowe taktowanie i zasilanie, spada do
> 11.72, a jak odpale jeszcze giere i grafa startuje to 11.68 sie robi.
> Co mam wziasc zeby mialo wystarczajaca moc - okolo 600 W pewnie i KONIECZNIE
> byl cichy. Mam na mysli bardzo cichy - lepszy niz ten trancens ktory w
> testach jak go kupowalem byl chwalony wlasnie za mala ilosc generowanego
> halasu - no i racja jak byl single core proc i 8800gts to byl do
> [...]

be-quiet seria darkpower, corsair, chieftec. Jeżeli masz UPSa, to strzeż się
Chiefteców - specjalizują się w niszczeniu upsów (zwłaszcza tych na małe moce).

Co do ciszy - Chieftec cichy po zmianie wentylatora, be-quiet - wiadomo, znak
rozpoznawczy, ale tandem chieftec+noctua jest cichszy IMO.

--
<http://www.abstynenci.pl> :: <http://www.bikertrzebinia.pl>