kupuje zasilacz - jaki wziasc?

Autor: michu <michu1982_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 28 Nov 2008 - 19:33:24 MET

Mam teraz tacens valeo 460 W ale pada w nim wentyl pozatym po zmianie proca
na x2 i grafy na R4780 jest troche za slaby - na 12 V daje 11.8 w idlle,
jak cool and quiet daje proca na znamionowe taktowanie i zasilanie, spada do
11.72, a jak odpale jeszcze giere i grafa startuje to 11.68 sie robi.
Co mam wziasc zeby mialo wystarczajaca moc - okolo 600 W pewnie i KONIECZNIE
byl cichy. Mam na mysli bardzo cichy - lepszy niz ten trancens ktory w
testach jak go kupowalem byl chwalony wlasnie za mala ilosc generowanego
halasu - no i racja jak byl single core proc i 8800gts to byl do
zaakceptowania, ale teraz to juz za szybko sie ten wentyl obraca(dodatkowo
zaczol terkotac - lozyska padaja)
thx za porady
michu