Re: Potrzebne info na temat Asusa X57VC.

Autor: Mirosław Szejduk <shango_at_o2.pl>
Data: Thu 27 Nov 2008 - 23:04:42 MET

Użytkownik "Olek" <olo@usuntodigitalline.eu> napisał w wiadomości
news:ggm7l2$uck$1@news.task.gda.pl...

> jak dla kobiety to Pavillion :) jak zobaczy tą piękną klapę matrycy to się
> posika z zachwytu (bez ironii) :)

Moja żona jak dostała x300 lenovo to awanture mi zrobiła że taki stary
laptop/niemodny/kanciasty jej gdzies w komisie kupiłem :).Ale jak zobaczyła że
pół dnia na beterii działa to troche zmieniła zdanie i jeszcze kamerka wbudowana
dodała jej otuchy.Jakby lenovo/ibm robił różowe laptopy to byłaby wniebowzięta.

Mirek