Re: ASUS A7V8X + SATA + WinXP - problem z bootowaniem - ciąg dalszy

Autor: Mirosław Szejduk <shango_at_o2.pl>
Data: Thu 27 Nov 2008 - 23:00:22 MET

Użytkownik "jQ" <jzysnarski@gmail.com> napisał w wiadomości
news:55990e87-e755-4420-ae34-60e4302da4a4@j11g2000yqg.googlegroups.com...
Jakiś czas temu pisałem o problemie z zainstalowaniem WinXP na dysku
WD Caviar Black 640 GB, podłączonym pod kontroler Promise Fastrack 376
na płycie ASUS A7V8X. BIOS dysk wykrywa, po wgraniu sterowników
instalator dysk wykrywa, ale przy próbie zabootowania z tego dysku, by
dokończyć instalację, WinXP zgłasza błąd odczytu.
Wyczyściłem dysk, pozakładałem na nowo partycje i postanowiłem
zainstalować Mandrivę. I co? Zero problemów. Grub wystartował bez
najmniejszych problemów i system się załadował.
Więc co, WinXP jest skopany, windowsowy bootloader, sterowniki?

A zworke na dysku zalozyles aby dzialal w trybie sata 150 (sata I).

Mirek