Re: Adapter Bluetooth do drukarki

Autor: doom3 <doom3mk_at_o2.pl>
Data: Thu 27 Nov 2008 - 22:11:38 MET

Użytkownik "Jacek" <maps@wp.pl> napisał w wiadomości
news:ggn0oh$3uj$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> Chcę się pozbyć kabli (przynajmniej częściowo) i zamierzam kupić adapter
> Bluetooth do starej drukarki Canona i drukować bezprzewodowo.
> Czy ktoś już przerabiał takie rozwiązanie? Warto?
> Jacek

Jezeli zamierzasz drukowac txt z notatnika to polecam :)
Bluetooth to dla mnie badziewo jakich malo... predkosc w porywach 3Mbit/s
(chyba tylko w prozni) a efekty typu EDR to chwyt marketingowy jakich malo.

Nie mowiac juz o problemach natury czysto konfiguracyjnych BlueSoleil to
masakra (no chyba, ze najnowsza wersja), Wildcom czy jak mu tam to samo.
Powyzsze na podstawie 40 godzinnej (klaki powyrywane z glowy) konfiguracji
bezprzewodowych (via bluetooth) sluchawek z mikrofonem Platronics590a i
dawno temu jakiejs tam noki.

W Twoim przypadku dobrym rozwiazaniem bylby bezprzewodowy print serwer
pracujacy w 2,4Ghz w trybie G.

--
doom3