Re: [SSD] "Dyski MLC nie sa zalecane do instalacji systemu operacyjnego" ??????

Autor: Yyy <yts_at_meansoxygen.o2.pl>
Data: Thu 27 Nov 2008 - 11:37:08 MET

"Robert Winkler" <winkel@NOSPAMpoczta.fm> wrote in
news:ggllkh$ilk$1@nemesis.news.neostrada.pl:

> z systemu Windows XP Embedded Edition
> (który to jest jednym z wariantów Windows XP Professional)
> i jest przeznaczony dla komputerów pozbawionych dysków twardych
> (np. bankomatów

hmm... MS windows do bankomatow...

jeszcze dla home users to rozumiem ale zabawa przestaje byc zabawna gdy
dochodza zastosowania gdzie *stabilnosc* i *bezpieczenstwo* to najbardziej
krytyczne wymagania!

a przestaje mi sie to podobac dlatego, ze rodzi sie baaardzo ponura refleksja
jak nasz system gospodarczy jest skonstruowany :(

nic dziwnego, ze w koncu nastapil Wielki Kryzys Swiatowy...

--
Y?