Re: Jeśli netbook to z dyskiem SSD czy HDD?

Autor: Piotrek <a_at_b.ru>
Data: Wed 26 Nov 2008 - 20:38:52 MET

> HDD - wydaje mi się mniej trwały jeśli chodzi o mobilną pracę. Oczywiście
> nie zamierzam rzucać laptorem o ścianę czy np. często podróżując, nie raz
> biegnąć po prostu z laptopem w torbie sprzęt ze zwykłym dyskiem HDD ma
> szansę przetrwać dłużej od SSD :-) ?

ja bym sie nie bal o HDD :)
w poprzedniej pracy mielismy sporo ponad 100 notebookow IBM/Lenovo i nie
przypominam sobie przypadku uszkodzenia dysku.
a uzywali ich ludzie ktorzy pracowali caly czas w ruchu.
jedynie po pewnym czasie T21 i T30 troche zaczynaly "piszczec" dyskami i
mozna bylo powiedziec ze sie powoli prosily o wymiane, ale te notebooki
mialy po 5 lat :)
obecnie pracuje w firmie gdzie jest ponad 200 notebookow Lenovo i tez nie
przypominam sobie zeby byly jakies problemy.
caly dzial IT pracuje na notebookach z HDD i czesto sie przemieszczaja z
nimi bez wylaczenia(idac do serwerowni czy drugiego budynku nie mam zwyczaju
wylaczac notebooka:)

--
pzdr
piotrek