Jeśli netbook to z dyskiem SSD czy HDD?

Autor: miclll <none_at_none.com>
Data: Wed 26 Nov 2008 - 15:14:22 MET

Witam!

Stoję przed zakupem netbooka w cenie do ~1000 zł. Netbook ma służyć
przede wszystkim w czasie podróży. Pociągiem, autobusem, samolotem, a
także stacjonarnie np. w hotelach. I tu pojawia się dręczące mnie od
dawna pytania. W jakiego netbooka warto zainwestować. Pytanie rozchodzi
siÄ™ TYLKO w kwestii dysku twardego. SSD czy HDD?

SSD jak wiadomo jest bardziej wytrzymały (gwałtowne wstrząsy np. itp.),
ale jest podobno zużywa się szybciej od zwykłego HDD (ograniczona liczba
zapisów), czytajcie:
http://przemelek.blogspot.com/2008/08/teoretyczny-limit-ycia-dysku-ssd-w-asus.html

HDD - wydaje mi się mniej trwały jeśli chodzi o mobilną pracę.
Oczywiście nie zamierzam rzucać laptorem o ścianę czy np. często
podróżując, nie raz biegnąć po prostu z laptopem w torbie sprzęt ze
zwykłym dyskiem HDD ma szansę przetrwać dłużej od SSD :-) ?

Czekam na rozbudowaną dyskusję popartą Waszym doświadczeniem i wiedzą :-)

Dzięki
Pozdrawiam.