Re: Jeśli netbook to z dyskiem SSD czy HDD?

Autor: miclll <none_at_none.com>
Data: Wed 26 Nov 2008 - 17:13:43 MET

DooMiniK wrote:

> Wiesz - są plusy i minusy SSD i HDD. Rynek tak średnio jest jeszcze
> gotowy na SSD ze względu na relację cena/pojemność.
>
> *SSD
> - to tylko teoria z tym małym poborem prądu
> - drogi przy małej pojemności
> - teoretyczne problemy przy zbyt wielu cyklach zapisu
>
> ---------------
> --------------- jak się uszkodzi, to raczej jest duży problem
> --------------- z odsyskaniem danych
> (to jest wielki minus)
>
> + ciekawe czasy dostępu do danych (np.szybkie bootowanie )
> [...]

Dominik. Piszesz, że HDD do samlotu czy na prezentacje jest OK, ale
nagłego hamowania autobusu czy pociągu (skądinąd dosyć
charakterystycznego dla pociągów KM jadących nieco wysłużonym składem -
tak się wciąż jeździ w okolicach Warszawy ;)) po którym laptop z
pewnością trochę się zatrzęsie to raczej nie przetrzyma?
Niestety samolotem nie dość często podróżuję, więc zostają mi bardziej
przyziemne środki transportu ;)