Re: Dysk sieciowy

Autor: Kafar <francesco9_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 25 Nov 2008 - 23:22:06 MET

> Jej, skąd Ty wziąłeś taką definicję RAIDa? Mam nadzieję, że nie jesteś
> edytorem Wikipiedii ;-)

Nie jestem- ale już nie raz tu był poruszany temat, że RAID nie jest kopią
zapasową- jak dostane piorunem lub innym rodzajem sporego przepięcia w
kompa, tak że pójdzie wszystko z dymem to RAID mirrowing nie pomnoże :/

> A Ty myślisz że np. taki HD354N to co, jakiaś magia? To zwykły Linux,
> Samb, ftp. Kosztuje to jakieś 350zł, do tego też trzeba wsadzić dysk, to
> pewnie wiesz...

Dokładnie wiem co tam siedzi, ale nie mamy czasu ani ochoty bawić się w
oddzielnego kompa, szczególnie na płytach mITX, żeby było małe, a tu jest
gotowy produkt i nie trzeba bawić się z dystrybucją linuxa.

> A co do tego typu urządzeń - jak są fundusze, to może:
> Linksys NAS - NAS200-EU

Straszą transferem, ale 100Mb zadowala, weźmiemy pod uwage.

Dzięki.
Pozdrawiam