intel core2 - działa tylko jeden rdzeń

Autor: Wojtek Sulewski <patrz_at_stop.ka>
Data: Tue 25 Nov 2008 - 22:05:49 MET

Mam problem z procesorem T7200 w laptopie.
Od kilku dni nie działa w nim jeden rdzeń (wcześniej na 100% działały oba i nie było problemów) - problem wystąpił nagle. Nic nie grzebałem ani w systemie ani w sprzęcie...

Sprawa jest o tyle dziwna, że oba rdzenie widzi:
- bios
http://img84.imageshack.us/my.php?image=dscf2983nt7.jpg
- device manager
http://img155.imageshack.us/my.php?image=devicepx5.png
- intel procesor identyfication utility
http://img84.imageshack.us/my.php?image=intelhk4.png

Natomiast nie są widziane przez resztę programów (i nie są używane podczas pracy):
- cpu-z
http://img135.imageshack.us/my.php?image=cupzzr8.png

- task manager
http://img143.imageshack.us/my.php?image=taskge9.png

- core temp
http://img99.imageshack.us/my.php?image=coretempgv8.png

- # cat /proc/cpuinfo
processor : 0
vendor_id : GenuineIntel
cpu family : 6
model : 15
model name : Intel(R) Core(TM)2 CPU T7200 @ 2.00GHz
stepping : 6
cpu MHz : 1000.000
cache size : 4096 KB
physical id : 0
siblings : 1
core id : 0
cpu cores : 1
fdiv_bug : no
hlt_bug : no
f00f_bug : no
coma_bug : no
fpu : yes
fpu_exception : yes
cpuid level : 10
wp : yes
flags : fpu vme de pse tsc msr pae mce cx8 apic sep mtrr pge mca
cmov pat pse36 clflush dts acpi mmx fxsr sse sse2 ss ht tm pbe nx lm
constant_tsc up arch_perfmon pebs bts pni monitor ds_cpl vmx est tm2 ssse3 cx16 xtpr lahf_lm
bogomips : 4005.05
clflush size : 64

Czy możliwe jest, że jeden rdzeń jest uszkodzony? Jak mogę to dokładnie sprawdzić?
Bardzo proszę o jakieś sugestie.

--
pozdr. Wojtek Sulewski
email: wojciech MAŁPA sulewski.pl