Re: miganie LCD

Autor: yorgus <yorgus_at_terramail.pl>
Data: Tue 25 Nov 2008 - 13:56:20 MET

Dnia Tue, 25 Nov 2008 12:13:39 +0100, Olek <olo@usuntodigitalline.eu> napisał:

> jesteś pewien że to miganie to odświeżanie matrycy LCD? z tego co
> wyczytałeś w linku którym Ci dałem odświeżanie w LCD przebiega całkiem w
> inny sposób niż w CRT tj. ekran w całości nie mruga tj struktura
> ciekłokrystaliczna "nie gaśnie" jak luminofor w CRT...

Jak to teoretycznie powinno dzialac to ja doskonale wiem,
sednem mojego pytania jest _powtorze_ czy w lepszych monitorach
sciemnianie (PWM) jest robione z wyzsza czestotliwoscia.
Nie widze przeszkod aby tak to robic.
To miganie to _nie_ jest odswiezanie matrycy tylko kluczowanie
swietlowek majace na celu regulacje jasnosci.

--
pozdrawia
	yorgus