Re: AMD czy Intel, wymiana czy się wstrzymać?

Autor: szary móżyn <brak_at_adresu.email>
Data: Tue 25 Nov 2008 - 12:47:30 MET

Andrzej Libiszewski napisał:

> Cóż, pod Vistą to można sobie w zarządzaniu energią poustawiać, ale zawsze
> można sobie skomplikować życie na własne życzenie.

OK, pod XP to ja nie wiem jak wpłynąć na sterownik C&Q tylko
musiałem używać CrystalCPUID albo rmclock z własnymi
ustawieniami. A to jest dopiero komplikowanie sobie życia,
szczególnie na koncie usera. Teraz na intelu w ogóle nie mam
tego problemu bo zysk ze speedstepa jest praktycznie żaden.

> Ale wiesz o tym, że większość Phenomów 3 i 4 rdzeniowych na nowszych
> płytach AM2 będzie doskonale działa?

Prawdę mówiąc, nie wiem. Cały czas żyję w przekonaniu, że
nowe proce AMD będą wymagały co najmniej AM2+, szczególnie
te zapowiadane 45nm.