Re: Mobo NF7-S 2.0 i problem :(

Autor: Czeresniak <darek1980_at_op.pl>
Data: Mon 24 Nov 2008 - 22:08:58 MET

> spojrzalem na PC Health Status, wszystkie wartosci w normie po za -5V
> gdzie zamiast okolic "piatki" mam -61,99 ;). Czyzby ktorys kondesatorek na
> plycie mial juz dosc ?

Miałem podobny problem z napięciem na tej płycie ale coś mi się wydaje, że
nowsze zasilacze nie mają chyba napięcia -5V. Posiadałem zasilacz Be-Quiet
BQT E5 450W.
Ostatecznie z powodu gier przesiadłem się na nowszą platformę a ze starego
sprzętu zostawiłem tylko zasilacz dysk i nagrywarkę. Pozostałe części
sprzedałem z 3 miesięczną gwarancją i nie miałem żadnych reklamacji. Więc
nie wiem czy było coś z płytą.
Za to dużo krwi napsuł mi wentylator Noiseblocker BlackSilent, który
zawieszał bios a problem zniknął po odłączeniu kontrolera obrotów :-)

Pozdrawiam
Darek