LCD Samsung T220HD z tunerem TV.

Autor: Netx <user72cut-it-out_at_go2.pl>
Data: Sun 23 Nov 2008 - 18:24:47 MET

Mam pytanie czy w tym monitorze można regulować wysokość
położenia ekranu?
Oraz czy odbiera TV analogową (kablową) ?
Warto kupić (interesują mnie opinie posiadaczy)?
Poproszę o pilną odpowiedź, bo chciałbym dzisiaj zdecydować o
zakupie.

Ewentualnie interesuje mnie czy ten Samsung T220HD ma
porównywalną jakość obrazu z LG W2252TQ-PF (bez tunera)? Bo wybór
ograniczam raczej do tych dwóch modeli, a niektórzy twierdzą że
jak jest wbudowany tuner TV to monitor musi być gorszej jakości.

Pozdrawiam,
Marek