Re: LCD 22 czy HD jest ok ?

Autor: Rafal M <rafal.markiewicz_at_gmail.com>
Data: Sun 23 Nov 2008 - 18:19:54 MET

On 23 Lis, 17:59, "artur" <izd...@poczta.onet.pl> wrote:
> Witam
>
> Mam pytanie czy na 22'' i rodzielczosci 1920 x 1080 da sie pracowac ? czy
> raczej tylko do multimediow sie nadaje ?
> Czy 1680x1050 jest bardziej ergonomiczna dla 22'' ?
>
> Moze ktos z was pracowal na takich i moglby sie podzielic wrazeniami.
>
> Pozdrawiam i dziekuje za info

Ja od 4 miesiecy mam wlasnie 22" i 1920x1200 - Lenovo x220.

Napisze tak:
Wymaga przyzwyczajenia, to na pewno.
Do multimediow nadaje sie swietnie, gry rowniez sa ok (pod warunkiem
ze ma sie mocny komputer, ktory pociagnie rozdzielczosc).

Pakiety biurowe/korzystanie z samego OSu. Ja nie mam problemu na
standardowych czcionkach.
W arkuszu kalkulacyjnym widac bardzo duzo, w edytorze tekstu spokojnie
naraz na jednym ekranie masz 2 kartki.

WWW:
Tutaj np ja korzystam z powiekszenia. W zaleznosci od strony 10-25%.
Nie jest to konieczne, ale lepiej sie czyta.

Pozdrawiam
Rafal