CRT - jako PAL TV albo jako drugi desktop

Autor: Piotr Wozniacki <p.wozniacki_at_wp.pl>
Data: Sun 23 Nov 2008 - 14:57:16 MET

Takie pytanko:

Zajmuję się edycją HD video, ale czasem mam zlecenie na wykonanie DVD
(a
więc standardowy PAL), i chciałbym miec możliwość podglądu na czymś
zbliżonym do standardowego TV (w tej chwili mam 24" LCD 1920x1200,
oraz 50"
plazmę FullHD - podpięte do dwóch wyjść DVI mojej karty ATI HD 3870).
Mógłbym używać jakiegoś starego TV i podlaczyc po s-video, ale chce
upiec 2
pieczenie na jednym ogniu i miec także mozliwosc rozszerzenia
pulpitu, wiec
raczej monitor CRT o wysokiej rozdzielczości by się nadal...

Jednak, czy zna ktos model (poza referencyjnymi monitorami
broadcastowymi,
za $$$$) ktory mialby wejscie s-video, albo chocby composite? Jezeli
takich
nie ma za niska cene, to jaki sygnal podaje sie na monity z 5-ma
wejsciami
typu BNC (kiedys lata temu taki mialem, ale i karta miala takie
wyjscia)...
Czy wejscia te obsluguja Component? Mogłbym wtedy uzyc Component out
mojej
karty - i do pracy jako dekstop konfigurowac np na 1600x1200, a jako
podgląd
PAL - na 576p...

Proszę o radę

Piotr