Dysk sieciowy

Autor: Kafar <francesco9_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 22 Nov 2008 - 21:46:27 MET

Witam
Jako, że RAID nie jest kopią bezpieczeństwa tylko gwarancją ciągłej pracy
systemu, potrzebujemy w biurze robić dzienne kopie przyrostowe dwóch
komputerów na dysku sieciowym. Dysk będzie na łączu 1Gbps stał w oddzielnym
budynku na odzielnej linii zasilania, bo akurat jest taka możliwość.
Ponieważ firma nie jest ogromna i danych nie wiele, chciałem spytać, czy
ktoś miał styczność z tymi produktami:
Argosy HD354N
Synology DS108j
W środku będzie siedziała Barracuda ES 320GB i do 2 katalogów będą zrzucane
kopie z obydwu komputerów. Do synology jest dołączane oprogramowanie do
backupu- jak ono się sprawuje, czy można jakiś automatyczny harmonogram
zrobić??
Uprzedzając innych- odpada składanie oddzielnego peceta, chocby nie wiem jak
oszczędnego i stawianie na nim serwera FTP/Samba - to ma być malutkie i
zmieścić się niepostrzeżenie w ukrytym miejscu.
Pozdrawiam