Re: Glosniki 2.1 - trudny wybor.

Autor: minstal <minstal_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 22 Nov 2008 - 21:08:09 MET

BartekK pisze:

> A jakie to wady mają T20? Grają ładnie, aczkolwiek T40 jeszcze ładniej :)

Pierwsza wada to świecąca dioda informująca o włączeniu głośników.
Powiedzenie o niej , że świeci mocno, ta baardzo duże nadużycie, ona po
prostu napie...la po oczach. Ale wystarczy kawałek plastra lub jakiś
czarny lakier i po kłopocie.
Druga wada to zasilacz, jest on starego typu (transformatorowy) i
"sieje". Jak rozstawiałem głośniki to zasilacz znalazł się blisko
monitora (krótki kabel zasilający) i monitor zaczął się zachowywać jakby
przedawkował LSD. Musiałem go trochę przestawić.
No ale za to jakość dźwięku, jak dla mnie super, słychać wszystko od
dołu do góry.
T40 oczywiście że grają lepiej (miałem możliwość porównania w sklepie),
tylko to "lepiej" nie jest warte tego co różnica w cenie między T20 a T40.