Re: problem z dyskiem samsunga

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Sat 22 Nov 2008 - 19:56:11 MET

"kacperlis@poczta.onet.pl" napisał:

> Kolega dał mi dysk, żebym go sformatował i od nowa porobił partycje.
> Jednak wcześniej u niego w domu był remont, dużo kurzu i wiercenia,
> a komp stał w kącie nie osłonięty.

Kurz to raczej mu nie zaszkodził, prędzej przestawianie komputera z kąta w
kąt (jak to przy remoncie) lub niefrasobliwe odkręcanie i transport do
Ciebie tego dysku.
A tak w ogóle, to dziwna sprawa z tym "daniem dysku, aby go sformatować i
porobić partycje". To się, do cholery, robi na komputerze na którym ten dysk
ma pracować docelowo, używając narzędzi stosownych dla docelowego systemu
operacyjnego. Nie chciałbym wykrakać, ale przy najbliższej okazji "kolega"
może stwierdzić, że zepsułeś mu dysk, bo do tej pory rzekomo działał mu
dobrze...

JoteR