problem z dyskiem samsunga

Autor: <kacperlis_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 22 Nov 2008 - 19:21:59 MET

Kolega dał mi dysk, żebym go sformatował i od nowa porobił partycje.
Jednak wcześniej u niego w domu był remont, dużo kurzu i wiercenia, a
komp stał w kącie nie osłonięty.

Spod Zarządzania dyskami w XP formatowanie dochodzi do 100% i... błąd.
Teraz dysk już wogle się pod XP nie pokazuje. W partition menager błąd
we/wy, a pod live cd Ubuntu 7.10 z Partition Edittor (GParted) nie
może utworzyć etykiety dysku.Słowem nie wiem co zrobić? Czy da sie coś
z niego wycisnąć?

Dysk to SAMSUNG SP0802N 80GB.

Od razu mówie, że zworki są dobrze ustawione. Elektronika na pewno nie
siadła, bo BIOS dysk wykrywa.