Re: Glosniki 2.1 - trudny wybor.

Autor: Thomas <angel_USUN_TO__at_bci.pl>
Data: Sat 22 Nov 2008 - 14:13:08 MET

Użytkownik "KILu" <byter@wp.pl> napisał w wiadomości
news:gg8v0v$cbn$1@inews.gazeta.pl...

> By jeszcze bardziej namieszac Ci w glowie dodam, ze powinienes rzucic
> okiem na topowe konstrukcje 2.0. Moim zdaniem efekt bedzie lepszy, niz z
> 2.1, szczegolnie, jesli glosniki maja stac przy Tobie, na biurku.

Tak jest. Mam tego swiadomosci. Glosniki beda staly blisko mnie, odleglosc
ok. 0,5-0,8 metra. Wlasnie sie zastanawiam :)

To co z 2.0???

Logitech Z-10
http://www.morele.net/produkt/75067/
Juz ktos wczesniej o nich wspominal w tym watku. Moze warte swej ceny. Moc
mysle, ze wystarczajaca. No i maja wyjscie sluchawkowe, a to wazne dla
mnie!

,lub

Creative Labs GIGAWORKS HD50
http://www.morele.net/produkt/162381/
Tez parametry w sumie OK. Tylko raczej nie maja wyjscia na sluchawki.

Thomas