Re: Glosniki 2.1 - trudny wybor.

Autor: Thomas <angel_USUN_TO__at_bci.pl>
Data: Sat 22 Nov 2008 - 12:38:36 MET

Użytkownik "Artur Marianski" <no@spam.com> napisał w wiadomości
news:gg8qq2$d2v$1@news.onet.pl...

> Sam mam Z-4 (bez e) i nigdy nie zalowalem wyboru. Mialem okazje
> przesluchac
> duza ilosc glosnikow z tego segmentu w Saturnie, puszczajac na nich rozny
> rodzaj muzyki i odsluch na tych najbardziej mi sie podobal.
> Subwoofer naprawde fajnie i gleboko gra w bardzo szerokim zakresie
> glosnosci, bez buczenia.
> Oczywiscie, to moja amatorska ocena.

Tez jestem amatorem. To sa tylko glosniki do kompa w koncu (sporo gier,
troche muzyki z mp3 i pare filmow od czasu do czasu), do muzyki z plyt mam
porzadny zestaw audio.
Wlasnie Z4 sa faworytem, bo jakkolwiek wiem ze sa te Z2300, to nie wiem czy
mi ta moc jest potrzebna w tak malym pomieszczeniu, a jesli chodzi o jakosc
dzwieku to pewnie jest podobnie.

Thomas