Re: Glosniki 2.1 - trudny wybor.

Autor: Artur Marianski <no_at_spam.com>
Data: Sat 22 Nov 2008 - 12:35:30 MET

Thomas był napisał:

> Witam,
>
> Stoje przed wyborem glosnikow komputerowych na biurko. Zdecydowalem, ze
> ma to byc system 2.1. Maja ladnie grac, musza miec wyjscie sluchawkowe
> (bo w nocy jak gram to tylko na sluchawkach). Zastosowanie glownie gry,
> czasem jakis film. Pokoj/gabinet raczej maly 3x4m wiec nie musza miec
> oszalamiajacej mocy. Raczej cenie jakosc dzwieku. Ponizej
> wyselekcjonowane produkty. Jesli moglbym prosic kogos kto posiada, ktorys
> z nich o jakas opinie.

Sam mam Z-4 (bez e) i nigdy nie zalowalem wyboru. Mialem okazje przesluchac
duza ilosc glosnikow z tego segmentu w Saturnie, puszczajac na nich rozny
rodzaj muzyki i odsluch na tych najbardziej mi sie podobal.
Subwoofer naprawde fajnie i gleboko gra w bardzo szerokim zakresie
glosnosci, bez buczenia.
Oczywiscie, to moja amatorska ocena.

--
    Pozdrawiam,