Dysk SATA i mały problem

Autor: Rafał <bezspamuXXX_at_gazeta.pl>
Data: Fri 21 Nov 2008 - 15:21:21 MET

Zupełnie niedawno przesiałem się na dyski SATA.
Niestety z dyskiem są pewne problemy... czasem podczas pracy
przestaje być widziany i potem podczas ponownego uruchomieniu komputera,

mimo że w biosie go widać to w systemie już nie.
Całkowite wyłączenie komputera z sieci dopiero załatwia problem.
Czasem poruszanie końcówki kabla pomaga, ale nie jestem pewien.
I tu pytanie – czy te kabelki i te gniazda stykowe lubią sprawiać
problemy
i po prostu nie stykać?
Bo kompletnie nie mam z tym doświadczenia - dyski SATA mam od niedawna
i nie wiem, od czego zacząć diagnozę.

R.