Re: "Błąd odczytu z dysku" przy instalacji WinXP (SATA)

Autor: jQ <jzysnarski_at_gmail.com>
Data: Fri 21 Nov 2008 - 15:17:39 MET

On 21 Lis, 12:08, "Leszek K." <leszek60.wytn...@neeostrada.pl> wrote:
> Nie dokładnie tą płytę miałem więc pewnie to nie scsi tylko sata. A potem
> jak najbardziej ctrl + F i tam w promisie ustawiasz bootujący dysk.
No więc tam dałem 1 - auto setting. Utworzył pseudo-raid 0+1 z 1
dysku. System chyba rozpoznał, że trzeba z tego dysku bootować, ale
coś się dalej wykaszania. Spróbuję wieczorem z nowszymi sterownikami
do Promise Fastrak 376, jaki mam na płycie, bo te, co znalazłem na
stronie Asus-a okazały się być prehistoryczne ...