Re: Plyta pod Pentium D915

Autor: Norbert <noreply_at_reply.no>
Data: Thu 20 Nov 2008 - 23:48:08 MET

Dnia Thu, 20 Nov 2008 23:35:46 +0100, Maciek - Wally napisał(a):

> Nie, dzięki ;)

Szkoda, bo mialbym klopot z glowy ;-)

> Nie ciągnę swojego, po prostu chciałem pomóc w inny sposób, ale widzę
> już dużą desperację ;)

Ok, troche zbyt nerwowo moze zareagowalem, ale co mi ta plyta zjadla nerwow
to tylko ona raczy wiedziec ;-)

> pomogę tyle, że ktoś tu wyżej polecał płyty m.in na P45 - uważaj, bo
> mogą nie obsługiwać już Pentium D. Kup lepiej coś tańszego, najlepiej
> niech się właściciele tych procków wypowiedzą na czym śmigają.

Taki mam plan, dlatego pytam. Nie chce wydawac wiecej niz 100 zl, bo to i
tak sensu nie ma, wiec P35/P45 i tak nie kupie, ale niech juz bedzie cos co
dziala i zebym zapomnial o nim wreszcie :-)

--
pozdrawiam
Norbert