Re: jaki lapek do 3500 wszystkomający i dobry ?

Autor: Brodi <madmax81_at_ilovespam.interia.pl>
Data: Wed 19 Nov 2008 - 21:24:36 MET

wiktor pisze:
> witam. szukam dla brata laptopa który by był niezawodny, szybki, nadawał sie
> do nowszych gier, lekki, z wydajna baterią, znanej firmy, matryca 14 z
> systemem windows i żeby w ogóle dawał radę.
>
> ja swojego czasu kupowałem sobie HP nx7300 - też dzięki poradom grupowiczów,
> Dzięki - bo lapek jest wytrzymały i wystarczający no ale był przeznaczony do
> innych celów - biurowych.
> podpowiedzcie coś, będzie mi łatwiej szukać, bo nie sledzeniłem rynku przez
> rok i w ogóle nie orientuję sie w co najpierw celować, jakieś IBM Thinkpad ?

ostatnio bawiłem się asus n50vn i powiem ze za te pieniądze to jest
wypas, i xp na tym śmiga.
14 cali z dobrą grafa ciężko dostać, ale napewno z jakimś ATI HD3470 się
znajdzie np asus F80S. Jeśli na grafie ci nie zależy to polecam HP

http://www.komputronik.pl/Notebooki/Asus_N50VN_FP031C_1/pelny,id,63508,s,1/
procesor: Intel® Core™2 Duo T5800 (2.0 GHz, 3MB L2 Cache, 667 MHz FSB)
system: Microsoft Windows Vista Home Premium PL
ekran: 15.4” WXGA (1280x800) LED
karta graficzna: Nvidia GeForce 9650M GT 1GB VRAM z HDMI
pamieć RAM: 4 GB DDR2 800 MHz
dysk twardy: 320 GB SATA
napęd optyczny: SuperMulti DVD+/-RW DL
sieć: 10/100/1000 Mbps, Wi-Fi 802.11a/g/n, Bluetooth
wbudowane: kamera 2 MPix, czytnik kart 8 w 1, czytnik linii papilarnych
pełnowymiarowa klawiatura
jonizator powietrza