jaki lapek do 3500 wszystkomający i dobry ?

Autor: wiktor <tusculumWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Wed 19 Nov 2008 - 16:15:23 MET

witam. szukam dla brata laptopa który by był niezawodny, szybki, nadawał sie
do nowszych gier, lekki, z wydajna baterią, znanej firmy, matryca 14 z
systemem windows i żeby w ogóle dawał radę.

ja swojego czasu kupowałem sobie HP nx7300 - też dzięki poradom grupowiczów,
Dzięki - bo lapek jest wytrzymały i wystarczający no ale był przeznaczony do
innych celów - biurowych.
podpowiedzcie coś, będzie mi łatwiej szukać, bo nie sledzeniłem rynku przez
rok i w ogóle nie orientuję sie w co najpierw celować, jakieś IBM Thinkpad ?