Re: niebieski ekran

Autor: shark <arek.shark_at_gmail.com>
Data: Tue 18 Nov 2008 - 15:57:26 MET

Kurcze, rozpętałem niepotrzebny spór, ale mimo wszystko dzięki za
wskazówki.
Aplikacja, która napisałem to aplikacja GUI pisana w .Net. Odczytuje
dane z karty wieloportowej i maluje je na wykresie. Potrzbuje mieć
pewność że te BSOD to nie wina mojego programu lecz raczej problem ze
sprzetem lub sterownikami.
Nie znam się zbytnio na programowaniu niskopoziomowym i raczej nie mam
styczności z blue screenami. Zapewne zaraz zostane skrytykowany za to,
że odważyłem się napisać "... napisałem program .." choć nic nie wiem
o BSOD.

Pozdrawiam