Re: niebieski ekran

Autor: Tomasz Potega <shadow_at_manta.univ.gda.pl>
Data: Tue 18 Nov 2008 - 15:26:28 MET

INVEST wrote:
> krytykowac łatwo ... a zrobić samemu to już za ciężko co ?

nie, no jasne - lepiej napisać cokolwiek, co z grubsza będzie
trzymało się tematu. a później ktoś to powtórzy, przekręci,
i wyskoczą kolejne kwiatki...

w temacie IRQL polecam:

http://www.grush.one.pl/blog.php?month=2005-06&id=113

> P.S. Wątkotwórca chciał żeby mu pomóc ... a nie rozpocząć bezsensowny spór
> ... chybar ozumiesz ...

czekaj, to grupa dyskusyjna, czy mnie czytnik oszukuje?

wątkotwórca nie raczył nawet napisać, w jaki sposób dobiera się
do sprzętu, ciężko wróżyć z fusów, co może być przyczyną awarii...

pozdrowienia,
shadow