Re: P³yta KOB KT266A-FDSX, nie pracuje z DDR

Autor: Przemek M <przemyslaw.michalczyk_at_adams.com.pl>
Data: Tue 18 Nov 2008 - 10:33:12 MET

U¿ytkownik "Jacek Maciejewski" <jacmacwytnij@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
news:10pz4m8havkgc$.bbh1cmf38q4u$.dlg@40tude.net...
> Witam
> Ostatnio paskudnie naci±³em siê na p³ycie KOB KT266A-FDSX. Sklada³em na
> niej komp i po 3 dniach po¶wiêconych walce z ci±gle wieszaj±cym sie
> windowsem ustali³em ¿e p³yta nie chce pracowaæ z pamiêciami DDR (jest
> przystosowana do pracy z DDR albo SDR). I to tak perfidnie ¿e memtest
> zapuszczony z dosowej dyskietki sobie chodzi³ godzinami i nic nie
> wykrywa³,
> ale winda nie ¿y³a d³u¿ej ni¿ kwadrans i siê zawiesza³a. Po wymianie na
> SDR komp dzia³a bezb³êdnie. Mo¿e kto¶ wie czy to przypad³o¶æ wszystkich
> [...]

Nie podam ci gotowego rozwiazania ale poczytaj tu:
http://komputery.katalogi.pl/pomocy!!_problem_z_p%C5%82yta_KOB_KT266a_FDSX-t42477.html

W sumie mialem okazje serwisowac zestawy na tych plytach - koszmar jakis,
80% klientow zadowolna byla dopiero po zmianie plyty - na KOB KT266a
skarzyli sie bardzo duza niestabilnosc systemu