Płyta KOB KT266A-FDSX, nie pracuje z DDR

Autor: Jacek Maciejewski <jacmacwytnij_at_o2.pl>
Data: Mon 17 Nov 2008 - 18:25:05 MET

Witam
Ostatnio paskudnie naciąłem się na płycie KOB KT266A-FDSX. Skladałem na
niej komp i po 3 dniach poświęconych walce z ciągle wieszającym sie
windowsem ustaliłem że płyta nie chce pracować z pamięciami DDR (jest
przystosowana do pracy z DDR albo SDR). I to tak perfidnie że memtest
zapuszczony z dosowej dyskietki sobie chodził godzinami i nic nie wykrywał,
ale winda nie żyła dłużej niż kwadrans i się zawieszała. Po wymianie na
SDR komp działa bezbłędnie. Może ktoś wie czy to przypadłość wszystkich
tych płyt czy to tylko mi się trafił nadpsuty egzemplarz? A jeśli to
pierwsze to może jest jakaś rada na DDR-y?

--
Jacek