Re: Komputer zakloca LCD

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Tue 18 Nov 2008 - 01:00:31 MET

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Paweł"

>Nie zgadles. Monitor jest podpiety po kablu DVI-I. Kabel jest gruby i ma
>blok kondensatorow ( te "baniaczki") na obu koncach. Kabel jest oryginalny w
>komplecie od monitora (EIZO S2231W) - wiec nie sadze by byl kiepski (moge
>sprawdzic jeszcze inny kabel wrazie czego). Troche inaczej ulozylem kable za
>obudowa i faktycznie zaklocenia nieco sie zmniejszyly - pewno stworzyla sie
>petla indukcyjna.

Ale to jakiś absurd. W przypadku sygnału analogowego, takie zakłócenie
ma ręce i nogi. W przypadku cyfrowego jednak zupełnie nie. Żeby uzyskać
taki efekt musiałbyś zakłócać nie poziom transmitowanego sygnału, a
przesyłane dane, czyli musiałbyś modyfikować część bitów. A to przecież
bzdura.

--
d'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'Yb Odłóż  ten  kwantyfikator,  bo sobie krzywdę
`b  Kruk@epsilon.eu.org   d' zrobisz.(Michał Dwużnik)